»Vlaki so prepeljali več kot 1,9 milijona ton nevarnega blaga, kar je bilo odstotek več kot leto prej.«
»Namesto enega vlaka namreč vozi več avtobusov.«
»Letalo pusti 77-krat več ogljičnih izpustov na potnika kot vlak na teh relacijah, pa je vlak cenejši in je morebitni izgubljeni čas oz. zamuda ocenjen na do 40 minut.«
»V mednarodnem prevozu blaga iz Slovenije v tujino se je obseg blaga zmanjšal.«
»Vse železniške povezave bodo nadomeščali z avtobusnimi prevozi, spremembe pa bodo tudi pri prevozih z mednarodnimi vlaki.«
»Lani je bilo po železnici v prevozu blaga opravljenih skupno 4629 milijonov tonskih kilometrov oz. šest odstotkov manj kot leto prej.«
»Takšna vožnja je tudi cenovno dostopna, še posebej ob koncih tedna in praznikih, ko velja 75-odstotni popust za vožnjo z avtobusom ali vlakom.«
»Obstajajo druge možnosti prevoza s primerljivimi cenami. Raje bi vzela navaden vlak ali avtobus.«
»Najpomembnejši je prehod na javni prevoz. Regionalno so to vlaki, lokalno pa avtobusi. Vmes pa na kolo!«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju